Corona Günlükleri

En son güncellendiği tarih: Oca 6


Offf offf! Nasıl bir ülkeye düştü benim yolum böyle, şaşırdım kaldım vallahi; bir yanda bulaşıp canlarını almaya kıyamadığım prensip sahibi, kurallara saygılı insanlar; diğer tarafta keyfinden başka hiçbir şey düşünmeyen saygısız, benciller ve bunlara taş çıkartacak kadar basiretsiz ve beceriksiz muktedirler...


Affedersiniz kendimi tanıtmayı unuttum yine, aslında hepinizin yakinen tanıdığı Covit19, nam-ı diğer Corona ben... Bu günlerde malum, siz milletçe vurdumduymaz davrandıkça ben de fazla mesai yapmak zorunda kalıyorum, gün geçtikçe daha çok bulaşır, daha çok can alır oldum; inanın buna çok üzülüyorum; hele o sağlık çalışanlarının, doktorların çabalarını, alınterlerini, çırpınışlarını gördükçe...


Dedim ya, şu son günlerde kafam çok karışık; sizin muhteremler benimle mücadele için hiç kimsenin anlayamadığı bi sürü önlem almışlar güya; şu saatte şunlar içeri, şu saatte bunlar dışarı diye... Zavallılar beni de kendileri gibi tembel sanıyorlar, siz haftaiçi çalışıyorsunuz da ben tatil mi yapıyorum? Şunu artık anlayın, ben dur durak bilmem, 7/24 iş başındayım...

Biliyor musunuz, konulan yasakları kimse anlayamamış, bugün sokakta vatandaşın biri kadın polislere sokağa çıkma yasağı var mı diye sordu, polisler de bu akşamdan pazartesi sabaha kadar diye cevap verdiler... şaşırdım kaldım, ben mi yanlış anladım diye. Valla baya eğlenceli bir ülke burası, herkes aklına eseni söylüyor, yapıyor ve buna kimsenin gıkı çıkmıyor. Hayli demokratik bir ülkede olmak da güzel bir duygu!!!

Bi de bugün hem çok güldüm, hem çok şaşırdım; yasak koydukları 65'liklerle 20 yaş altı cuma namazına gidebileceklermiş, bu gidişle ben de sonunda hidayete erip Müslüman olacağım galiba... Ama siz benim güldüğüme bakmayın, yasakların ilk ilan edildiği gündü, kocaman bir çay bahçesinde son bir keyif çayı içmeye gelmiş 65'lik bir hanımla garsonların konuşmalarına tanık oldum; o koca çay bahçesinde çalışan garsonların hepsi işten çıkarılmış, o adamlar şimdi ne yiyip ne içecekler diye düşünüp efkarlandım ama galiba benden başka üzülen yok, baksanıza sizin muhteremler "herkes başının çaresine baksın" deyip uçaklarla pikniğe gidiyorlar....

Neyse, ne diyeyim bilemedim; ben bir virüsüm nihayetinde ve görevimi yapıyorum sadece. Keşke sorumluluk sahipleri de benim kadar görevlerini yapsalar, ne ben bu kadar yorulurum, ne de sizler bu hallere düşersiniz.


Bugünlerde bir de beni yok etmek için aşı bulunduğu ve yakında uygulamaya başlanacağı söyleniyor, ama dedim ya, ne garip bir milletsiniz siz böyle. Şimdi de "Yok, ben Çin aşısı olmam" diyenler, aşı beğenmeyenler türemiş. Ah ah, aşıyı buldunuz da burun kıvırıyorsunuz. Zaten 83 milyonluk ülkeye 20 milyon aşı gelirse merak etmeyin, zaten size denk gelmez...


Sözlerime son verirken sizin bir atasözünüz geldi aklıma; "Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner" diye. Elbet bir gün ben buralardan gideceğim ama sorumlular sizlerin yüzüne nasıl bakacak çok merak ediyorum. Hadi, yine de sağlıcakla kalın... 😥 Corona

41 görüntüleme1 yorum
1s0l.gif

ŞAKASIZ;

artık

KIŞ!..

mavi

ADA

2002

Hayat ve Sanat

Emek veren herkesin ADAsı

861536d39876bb9d5a5ca0fa97dddfb8.gif

<?php include_once("analyticstracking.php") ?>

© 2018 maviADA